می دونی .......؟

من برای متنفر بودن از کسایی که از من متنفرند وقت ندارم
زیرا درگیر دوست داشتن کسانی هستم , که مرا دوست دارند

به همین شدت و غلیظی که گفتم...
 
به نظر شما واقعا سخته که اینجوری فکر کنیم...........؟!