عکسهاو مطالب جالب
واقعا سخته که...........؟
می دونی .......؟
من برای متنفر بودن از کسایی که از من متنفرند وقت ندارم
زیرا درگیر دوست داشتن کسانی هستم , که مرا دوست دارند
به همین شدت و غلیظی که گفتم...
به نظر شما واقعا سخته که اینجوری فکر کنیم...........؟!
+
نوشته شده در چهارشنبه بیست و یکم تیر ۱۳۹۱ ساعت 11:2 توسط محسنی |
خانه
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
نوشتههای پیشین
بهمن ۱۳۹۲
آذر ۱۳۹۲
آبان ۱۳۹۲
مهر ۱۳۹۲
شهریور ۱۳۹۲
تیر ۱۳۹۲
اردیبهشت ۱۳۹۲
فروردین ۱۳۹۲
اسفند ۱۳۹۱
بهمن ۱۳۹۱
دی ۱۳۹۱
آذر ۱۳۹۱
آبان ۱۳۹۱
مهر ۱۳۹۱
شهریور ۱۳۹۱
مرداد ۱۳۹۱
تیر ۱۳۹۱
خرداد ۱۳۹۱
اردیبهشت ۱۳۹۱
فروردین ۱۳۹۱
اسفند ۱۳۹۰
بهمن ۱۳۹۰
دی ۱۳۹۰
آذر ۱۳۹۰
آبان ۱۳۹۰
مهر ۱۳۹۰
شهریور ۱۳۹۰
مرداد ۱۳۹۰
تیر ۱۳۹۰
خرداد ۱۳۹۰
اردیبهشت ۱۳۹۰
فروردین ۱۳۹۰
اردیبهشت ۱۳۸۹
اسفند ۱۳۸۸
بهمن ۱۳۸۸
خرداد ۱۳۸۸
آرشيو
پیوندها
عاشقان ریاضی
مشاوره کنکور
BLOGFA.COM